#1 Skrevet Juni 17, 2010 Norskbildelsenter har nå fått inn In.pro sine LED lamper til Audi A4 B7 avant, og de har allerede solgt slike baklamper. Jeg er også veldig interssert i disse, men vil helst se bilder først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2010 Ingen som vil være først ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2010 (endret) Mørk avant med disse Bare 1000kr dyrere enn i tyskland. Ikke værst. Litt OT kanskje men.. Flere B7 Avant LED baklykter: Her er noen med A6 Led "innmat": 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2010 Koster 3225kr hos Norskbildelsenter. Jeg skal ha LED, må bare se bilder av disse på bil først. NBS har solgt mange, så noen burde snart slenge ut noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2010 Koster 3225kr hos Norskbildelsenter.Jeg skal ha LED, må bare se bilder av disse på bil først. NBS har solgt mange, så noen burde snart slenge ut noen bilder I følge in.pro så finnes det 3 forskjellige farger. Mener at de mørke LED passer best til en mørk bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2010 Finnes fler mener jeg. JOM, Dectane osv, men In.pro er som original. Er flere fine som er hjemmelagd, men det blir dyrere å lage selv enn å kjøpe ferdige. Tenkte å kjøpe de røde og hvite, for så å sote de med film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2010 Så absolutt penest ut med A6 innmat.. De fra NBS "fyller" ikke hele lykta inn mot midten, også ble det en kantete avslutning i forhold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2010 (endret) Så absolutt penest ut med A6 innmat..De fra NBS "fyller" ikke hele lykta inn mot midten, også ble det en kantete avslutning i forhold Kunne ikke vært mer enig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2010 Hei jeg har dectane Led lykter på min a4 b7. Er veldig fornøyd med de, er mer A6 look på de ifra dectane enn de som in.pro selger. Ville heller vurdert de ifra dectane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2010 Noen fler som har bilder der ute? Ene baklampa på bilen er sprekt så må ha meg nye snart uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 27, 2011 Noen som har kjøpt disse fra nbs? eller er det bare å gå for dectane sine tro? bedre a6 look på de fra dectane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 2, 2013 litt gammel tråd, men noen som har link til led lykt med A6 look? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...