#1 Skrevet Juni 17, 2010 Har funnet meg noen lykter. http://liontuning-carparts.de/public/catalog_xmlxslproducts.aspx?art=viewproduct&suid=272&zid=62264713-93ba-4c6d-ab69-ff142702bebf&productid=1916892 Jeg har orginalt xenon på bilen. Kan jeg montere det på disse lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2010 Pæra vil jo ikke passe. Så da får du montere ettermonteringspære og overgang så den passer orginalbalsten..... Men så mister du vel automatiske høydejusteringa også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2010 Det er jo mulig at du kan flytte over xenon linsen fra den gamle lykta, men det er jo ikke sikkert den vil passe inni der... Høydejusteringa di vil i utgangspunktet ikke passe, men det er jo mulig at den kan flyttes over den og... Jeg bygde jo om mine halogen lykter til bi-xenon så allt er jo mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2010 ser for meg at den delen bak lykta passer rett på, og at hullene i den lykta der er identiske med orginale lyktene. Hmmm, tenke tenke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...