#1 Skrevet Juni 17, 2010 Snakk om uheldig http://www.liveleak.com/view?i=3d0_1276713100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2010 uheldig og uheldig, ser ut som at det alle mann for seg selv i depotet, trodde ikke det var så texas no til dags. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2010 Er ikke veldig imponert over sjåføren heller.. Mannen står omtrent helt stille der ute, da går det ann å legge seg 30cm lenger ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2010 høh, jeg leste "catamaran" -lurte jo litt på hvordan han fikk det til... så vondt ut, det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2010 Er ikke helt enig her ass. Løpet går tross alt på tid. Pit crew trener iherdig på å få stoppene så raske som overhode mulig. Da er jeg faktisk ikke enig i at sjaførene skal behøve å kjøre sikk sakk mellom folk som ikke har noe der å gjøre. Skal du først utpå der med et kamera så mener jeg faktisk at det er deres jobb å sørge for å ikke gå i veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2010 høh, jeg leste "catamaran" -lurte jo litt på hvordan han fikk det til...så vondt ut, det der... ja leste akkurat det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2010 Er ikke helt enig her ass. Løpet går tross alt på tid. Pit crew trener iherdig på å få stoppene så raske som overhode mulig. Da er jeg faktisk ikke enig i at sjaførene skal behøve å kjøre sikk sakk mellom folk som ikke har noe der å gjøre. Skal du først utpå der med et kamera så mener jeg faktisk at det er deres jobb å sørge for å ikke gå i veien. Det er en greit, men du kjører da ikke ned folk for det!! Han er da nødt til å se det står en idiot der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2010 Er ikke sikkert han klarer å se det siden han stå i litt "død" vinkel når du kommer bakfra. I tillegg så prøver han som er bak han å dra han unna rett før uhellet. Tror ikke jeg i en konkurranse situasjon som denne er svært gira på å styre unna i piten der det tross alt går på hundredeler. Meen så ikke nå godt ut nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2010 Under ett langløp tror jeg ikke løpet blir avgjort om man må kjøre 1 meter lengre i piten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2010 Det er en greit, men du kjører da ikke ned folk for det!! Han er da nødt til å se det står en idiot der!! Selvfølgerlig ikke. Og hvis du spør sjaføren av bilen så tror jeg heller ikke han gjorde det med vilje. Under ett langløp tror jeg ikke løpet blir avgjort om man må kjøre 1 meter lengre i piten. Ikke si det. Forskjelden på å få ryggen til en motstander eller ikke kan i mange tilfeller være avgjørende i også 24 timers løp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...