#1 Skrevet Juni 17, 2010 Akkurat montert ny dobbeltdin spiller fra pioneer. (hos leverandør) Bilen lader seg ut om den står over tre dager. Spilleren slår seg helt av og leverandøren har hatt den ut for å sjekke, men alt er som det skal. Har noen andre her hatt samme problemet? Kan batteriet være gåent? Bilen nærmer seg 3 år nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2010 hender det at bilen står mer enn tre dager.....? hehe neida.. hvis batteriet har gått helt tomt en gang .feks. mens de koblet opp spilleren eller noe. så kan batteriet få problemer med å holde på strømmen over lengere tid etterpå(dette er min erfaring) hvis det begynner å bli gammelt og defekt. jeg har akkurat sliti mye med bilbatteri selv og kjøpte batteri på biltema. etter ca.4 uker ble det også tomt, ladet det opp igjen og etter 2-3 uker var det tomt igjen... ladet det igjen og neste dag var det atter tomt! da reiste jeg ned på verkstedet og de målte ladinga og den ladet 12,5V .... dvs. 0,5V lading-det er lik null. da var de helt sikker på at det var dynamoen, men jeg tenkte jeg ville prøve å kjøpe nytt batteri først og kjøpte Varta Silver batteri 75 amp til 2000kr og det funker gull og har nå gått problemfritt i ca 2.5mnd. prøv å stikk innom en lokal bilrepratør, han måler helt sikkert ladinga de gratis for deg(det tar 1,5 min) møller skal sikkert ha 1000kr for det...... ps. jeg har vært på bilferie i danmark og sverige etter at jeg byttet batteri +masse småkjøring ,hadde bilen ladet 12,5 volt nå hadde jeg vært tom for strøm for leeenge siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2010 Akkurat montert ny dobbeltdin spiller fra pioneer. (hos leverandør) Bilen lader seg ut om den står over tre dager. Spilleren slår seg helt av og leverandøren har hatt den ut for å sjekke, men alt er som det skal. Har noen andre her hatt samme problemet? Kan batteriet være gåent? Bilen nærmer seg 3 år nå. samma problem var det på golfen min og. bytta til ein pioneer spiller og bare dager etter instalasjon var bilen tom for strøm. lada opp batteriet men når eg stoppa bilen og skulle starta den igjen etter 1 time så var det tomt. bytta batteri og problemet løyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2010 Da har jeg hatt bilen på erling rød en tur og må for det første skryte litt av servicen der oppe! Den er bare kanonbra. etter en halv time inne fant de ut at styringsboksen til hengerkontakten hadde hengt seg og tapper bilen for strøm. De tok sikringen på denne så lenge og ga meg ny time den 7 juli. Dette forklarer jo problemet jeg har i en annen tråd her på forumet ang. blinklysene på campingvogna mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2010 ok bra det ordner seg-kjedelig å reise på ferie med hele familyn også plutelig stå der med tomt batteri.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2010 99% sikkert at det ikke er rett koblet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...