#1 Skrevet Juni 17, 2010 Sjekk denne båten; ca 4000hk fra to stk appache helikoptermotorer ca 5tonn 50fot 336km/t på vannet (legg merke til aks opp til 300km/t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2010 Fritt for ikke stå på vannski bak den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2010 (endret) Rått:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2010 Når man er inne på aks... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2010 Hva skjer med at når en person lager en tråd om en ting på Mediaforumet her, så skal det alltid komme folk og legge ut linker til andre ting som er råere/bedre/kulere/tøffere? Hvis dere mener det er noe som er verdt å vises, sleng de i egne tråder fremfor å "ødelegge" tråden til den aktuelle trådstarter;) Irriterer meg ihvertfall, men meget mulig det er jeg som er sær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2010 Min far og din far, etc:p SYK lyd i den første når han gasset helt ned:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2010 Den båten har noen SYKE linjer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2010 Den båten har noen SYKE linjer! Enig! Helt rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2010 Hva skjer med at når en person lager en tråd om en ting på Mediaforumet her, så skal det alltid komme folk og legge ut linker til andre ting som er råere/bedre/kulere/tøffere? Hvis dere mener det er noe som er verdt å vises, sleng de i egne tråder fremfor å "ødelegge" tråden til den aktuelle trådstarter;) Irriterer meg ihvertfall, men meget mulig det er jeg som er sær. Ja du er nok det. Men beklager så mye at jeg la ut info om en annen båt i en tråd som handler om båter, det er fjernet nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 19, 2010 For all del, var ikke myntet bare på deg og han andre, men alle de andre som gjør det stadig vekk i andre tråder;) Ingen grunn til å bli hårsår:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 20, 2010 ...........I want one........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...