kven er det som tilbyr chipping i bergen??

Anbefalte innlegg

lure litt på å chippe golfen før ferien, men kven i bergen utfører dette til grei pris og bra kvalitet på chip.

chipsenter hadde vel turbofun som forhandelr i bergen men turbofun er vel slått sammen men qwt.no og dei har bare v-tech powerbokser på nettsida.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ts racing er vel en av de største aktørene, hva pris og kvalitet angår vet jeg ikke.De holder til der hvor ast. lå.

Her er priser http://www.tsracing.no/vw.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke motor har du da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville ikke brukt noen andre en TS racing, Thomas Foss som eier sjappen har virkelig greie på tingene sine!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite å få til der no som firmaet er konkurs... kjempepeiling:p

...

Utdyp gjerne litt mer, han skylder meg fortsatt en bøtte med penger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristoffer Stranden fører OCT her i Bergen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polly leverer chip! sakset fra hjemmesiden:

Chiptrimming, software programmering, tuning boxer, priser

Vi leverer tuning bokser og software programmering i samarbeid med Diesel Power i Sør-Trøndelag (http://www.diesel-power.no). Powerbokser fra kr. 4.000,-

Chiptrimming, software programmering, de fleste biler (Audi, BMW, VW, Ford, Volvo, osv) 5.500,-

Vi lager også spesialprogram til akkurat din bil, med ditt oppsett om du f. eks har byttet turbo, større dyser, annen intercooler etc. Da kommer tiden vi bruker i dynorom i tillegg til normalpris software. Vi har også software og bokser til båt, MC, Traktor og Lastebil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet eg, er vel forhåpentligvis ikke mange andre som rekker å gå i denne fellen om forretningen er oppløst. Ikke hørt noe mere om pengene dine altså? ender vel med du får noen hundrelapper i mnd i årevis fremover om det er flere om beinet...

Er eit selskap gått konkurs vert da opp til Konkursbo ansvarlig å dela ut dei pengane som finns og då er det som regel dei som har venta lengst som får til kassa e tom....: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke motor har du da?

det er ein 1,9 tdi 105hk.

eg er litt ute etter litt hk og NM.:) ser nokn levere 40-50hk ekstra og nokon har bare 30hk ekstra.

men er veldig i stuss på kva eg skal ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ein 1,9 tdi 105hk.

eg er litt ute etter litt hk og NM.:) ser nokn levere 40-50hk ekstra og nokon har bare 30hk ekstra.

men er veldig i stuss på kva eg skal ha.

50Hk ekstra hørtes sinnsykt ut. (lite troverdig og lite holdbart) Chippa en 2007 tdi 1,9l hos Johan var veldig aktiv her for tre år siden vet ikke om han er medlem ennå. chipsenter.no men det er mest i Oslo området da, ellers så chipa jeg en TT i 2003 nede på nøstet, husker ikke hva det heter da. (de var svindyre, iforhold til Johan da) Har hørt av mange at det er mye forskjell på programmene, selvom de yter likt. Kanskje derfor noen tar 3000kr og andre 8000kr for noe som (for oss uvitende) ser ut som akuratt den samme jobben. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Børge Olsen Racing på Askøy?

Er vel MTM chipper han har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Chipsenter enda i Bergen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SBT Tuning og Ingve Storebø! får programmene fra Egil hos EStuning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SBT Tuning og Ingve Storebø! får programmene fra Egil hos EStuning.

Han er vestlandets samarbeidspartner med Flissundet Motorservice, så at han leverte fra ES er nytt, om han ikke får fra begge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.