#1 Skrevet Juni 17, 2010 Som tittelen tilsier så hadde det vært digg om de med media fra helga kunne dele det! =) Raska sammen en film med materialet jeg hadde tilegnet meg, er ingen proff på hverken filming eller redigering så ikke vær så utrolig pirkete! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2010 Tomas, en kamerat av meg har tatt endel bilder, ligger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2010 Ingen fler som har bilder eller film? En kompis filmet litt og tok noen bilder, skal få sett på det i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2010 Kul film! Hva slags redigeringsprogram brukte du? Har lyst til å prøve noe sånt jeg også, hvis det ikke tar flere mnd å sette seg inn i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2010 Brukte Sony Vegas Pro 8.0 har brukt det en gang før ikke noe månedsvis med trening her i gården, derav kvaliteten! ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2010 Nice! Da synes jeg det var knallbra til¨å være 2. gangen! Hvor "kjøpte" du det programmet fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2010 "kjøpte" det på en side kun for medlemmer, men du får lete i skattekista i piratbukta =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...