#1 Skrevet Juni 18, 2010 Hva bruker man til å feste bakrute senkeren? Er det samme som øyelokk f.eks? På med sikaflex, teipe fast bakrutesenkeren til bilen der jeg vil ha den.. La sikaflexen tørke til dagen etter og fjerne teipen? ...og håpe den sitter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2010 da sitter den garantert:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2010 Ble det egentlig fint? For det første så skulle man tro klarlakken jeg fikk tak i ikke var klarlakk.. Men jeg synes også det ble mindre pent å bruke den. Hva synes dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2010 Jeg syntes det var penere uten. Den er litt for klumpete: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2010 ja, det synes jeg å... Så den havnet på hylla Selges med bilen da bilen skal selges, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...