#1 Skrevet Juni 18, 2010 Hei. Har trøbbel med blinklys på min A6 2002 mod. Av og til blinker dem bare to-tre ganger, andre ganger ikke i det hele tatt. Og den kan av og til blinke en-to ganger fort for så å slutte. Pr nå, så blinger dem ikke i det hele tatt. Hva kan være problemet? Er det selve bryteren ved rattet, eller er det ett rele som fusker? Hvor ligger i så fall denne? Bytte av denne hva koster det rele da? MVH Edd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2010 har hatt samme problemet med min 2 ganger, det har vart et par måneder så har det plutselig ordnet seg av seg selv. Er nokk mest sannsynelig releet som sitter rett bak nødblink bryterern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2010 Bytt nødblink bryter med integrerte blinklys relèer:) Ekstremt vanlig på 4b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2010 har hatt samme problemet med min 2 ganger, det har vart et par måneder så har det plutselig ordnet seg av seg selv. Er nokk mest sannsynelig releet som sitter rett bak nødblink bryterern Lett å bytte denne da? Pris på ett sånnt rele? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2010 Bytt nødblink bryter med integrerte blinklys relèer:) Ekstremt vanlig på 4b Må ha blinklys Jævli å kjør i byen uten at dem virker. Hvor får man kjøpt slik bryter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2010 bare å vippe av ramme rundt varselblink bryter og koppholder esp/asr bryter osv, så kan man dra den rett ut med en tang. Sikkert flere som selger de, feks NBS, ellers er det møller. Husker ikke pris, men er nok ENDEL medlemmer her som har bytta den som veit prisen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2010 sånn rundt omtrent ca 450 kroner minnes jeg......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...