#1 Skrevet Juni 18, 2010 (endret) Skal ut med hele midtkonsollen og det jeg lurer på er hvordan klimapanelet er festet. Må jeg ut med spillern kanskje? Alt annet er løsna fast! Takker for svar, invendinger, synsinger og egentlig alt mulig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2010 Du kan få en synsing av meg På A6 4F dras det bare rett ut på de tidlige modellene (skal litt kraft til), på senere modeller må du ta ut friskluftdysene rett over panelet, og trykke ned klipsene med ett skrujern, for så å dra det ut... Aner ikke hvordan det ser ut på TT, men kanskje det er lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2010 Jeg også lurer litt på om det bare er å dra rett ut. Men den er ikke akkurat lett å få tak på! Slenger ved ett bilde. PS: Fikk også en sprengskisse fra møller på den midtkonsollen (så ikke det panelet på den men) uten at jeg ble noe klokere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2010 Kan sjekke til i morgen jeg om du ikke finner ut før:) Har aldri tatt ut et selv, så kan ikke si jeg veit det selv TT mk2 er det av audi det er minst tull med (også grunnen til at elektriske systemene i r8 er tatt fra tt forde det funket bra) så blir lite skru erfaring med det sånn sett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2010 Kan sjekke til i morgen jeg om du ikke finner ut før:) Har aldri tatt ut et selv, så kan ikke si jeg veit det selv TT mk2 er det av audi det er minst tull med (også grunnen til at elektriske systemene i r8 er tatt fra tt forde det funket bra) så blir lite skru erfaring med det sånn sett:) Det hadde vært helt kanon om du hadde klart å funnet ut av det altså. Lurer på om den skal dras rett ut og at den sitter med klips men gud veit. Syns kanskje den sitter litt vel hardt. Prøvde å se litt på bilder av panelet på ebay men det var mest bilder forfra gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2010 Kan legge ut rep anvisning med bilder jeg:) om du venter til i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2010 Kanon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2010 Sånn, det er to typer fester.. avhengig av hvor ny bilen er.her er første, gjelder de eldste. Les teksten og følg anvisning oppimot bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2010 Dette er for de litt nyere vanligst på nyere enn 07 mod. skillet er i 07. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 19, 2010 Kjempemessig!! Dette har jeg faktisk prøvd. Dette på siste bildet. De resulterte i at jeg har to umbracoer liggende baki midtkonsollen Men tusen takk Stian. Nå vet jeg at det er sånn det funker. Så skal vi se om jeg får til no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 20, 2010 Da var alt på plass. ble nydelig. Skal legge ut bilder i en tråd etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...