#1 Skrevet Juni 19, 2010 heisann. driver å hjelper en kompis med bilen hans som lekker kjølevæske uten at det synes sånn veldig godt hvor det lekker fra. stakk innom temaen og kjøpte disse to. trykktestersett for radiator. denne virket ok selv om nåla sank bittelitt på 3-5 min når jeg testa den på en bil som ikke bruker ei dråpe med vann. men så var det den her da. kjølevæskepåfyller denne kjøpte jeg også for jeg tenkte at den sikkert er grei å bruke på s4en så jeg slipper luft i systemet. kobla den opp til bilen til kompisen min og den klarte ikke å få trykket ned. jeg vet at det er en lekkasje der. men vet ikke hvor stor den er så jeg har liksom ikke fått testa den noe særlig. jeg ser også at de har denne kjølevæskepåfyllern som jeg muligens tror at jeg skal bytte til siden den ser litt mer robust ut. del gjerne hvis dere har noen erfaringer Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2010 Vi bruker liknende fylle system fra vag på møller og det funker veldig bra:) Forrutsetter at man har en kompressor som leverer bra! ellers er det vanskelig å få nok undertrykk i systemet til å få det fyllt helt opp, spess på nyerer biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2010 Jeg har den fylleren fra biltema, og den fungerer fin fint den. Deilig og slippe og lufte. Bare huske og ikke fylle opp systemet for hånd, men bruke fylleren til og suge fra dunken. ellers så blir det litt søl om man har full kjølevæske tank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2010 Jeg har den fylleren fra biltema, og den fungerer fin fint den. Deilig og slippe og lufte. Bare huske og ikke fylle opp systemet for hånd, men bruke fylleren til og suge fra dunken. ellers så blir det litt søl om man har full kjølevæske tank. har du den nederste eller den nest nederste? hvis den suger til seg vann kommer det da ut av den som er under der du kobler til luft? og hvor mange bar kjører du inn på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...