#1 Skrevet Juni 20, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2010 Insaaaane!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2010 Rått Ting jeg altid har lurt på, hvordan klarer de å kjøre slik uten noe forran ansiktet? Må da bli mye vind og trått å puste.. Og hvordan er det å få en veps i ansiktet i slike hastigheter når en kjører slik ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2010 Rått Ting jeg altid har lurt på, hvordan klarer de å kjøre slik uten noe forran ansiktet? Må da bli mye vind og trått å puste.. Og hvordan er det å få en veps i ansiktet i slike hastigheter når en kjører slik ? Akkurat i dette tilfellet så trenger du ikke være redd for vepsen... du har jo kompressorn for ansiktet ditt.. mao. vepsen blir til drivstoff på kort tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2010 Vanvittig tøft! Folk er jammen kreative: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2010 en ting eg syntest er rart. det er att han klarer å kjøre så fort gjennom svinger. ser ikk ut som det er noe form for demping bak. skulle jo tru att heile driten hadde tippet over i den farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2010 Haha, han må lene seg til siden for å se veien. Og her i Norge slår dem ned på streamere i frontruta. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2010 liker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2010 Å herregud den var fet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2010 en ting eg syntest er rart. det er att han klarer å kjøre så fort gjennom svinger. ser ikk ut som det er noe form for demping bak. skulle jo tru att heile driten hadde tippet over i den farten. 3:40 så ser du opphenget bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 12, 2010 det der så både livsfarlig ut drittøft ut på samme tid. 200mph med pottehjelm - respect 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...