Supercharga trike... Mad max, ta deg en bolle :D

Anbefalte innlegg

Rått :D

Ting jeg altid har lurt på, hvordan klarer de å kjøre slik uten noe forran ansiktet? Må da bli mye vind og trått å puste.. Og hvordan er det å få en veps i ansiktet i slike hastigheter når en kjører slik ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått :D

Ting jeg altid har lurt på, hvordan klarer de å kjøre slik uten noe forran ansiktet? Må da bli mye vind og trått å puste.. Og hvordan er det å få en veps i ansiktet i slike hastigheter når en kjører slik ? :P

Akkurat i dette tilfellet så trenger du ikke være redd for vepsen... du har jo kompressorn for ansiktet ditt.. mao. vepsen blir til drivstoff på kort tid :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig tøft! Folk er jammen kreative: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en ting eg syntest er rart. det er att han klarer å kjøre så fort gjennom svinger. ser ikk ut som det er noe form for demping bak. skulle jo tru att heile driten hadde tippet over i den farten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, han må lene seg til siden for å se veien. Og her i Norge slår dem ned på streamere i frontruta. :P

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herregud den var fet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en ting eg syntest er rart. det er att han klarer å kjøre så fort gjennom svinger. ser ikk ut som det er noe form for demping bak. skulle jo tru att heile driten hadde tippet over i den farten.

3:40 så ser du opphenget bak ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der så både livsfarlig ut drittøft ut på samme tid.

200mph med pottehjelm - respect :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.