oppfører seg merklig A4 turbo

Anbefalte innlegg

la merke til i går på en kjør tur, når jeg kjørte å la pedalen så lade trykkk lå på 0 på målern så lå bilen å nappa å nøkket litt hva kan det komme av?

noen som har vært borti dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du orginal n75 eller manuell boostcontroller?

Har vært borti at flere MBC'er sliter med å regulere trykket rundt nullpunktet med lite gass, og har da fått litt rykking.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du orginal n75 eller manuell boostcontroller?

Har vært borti at flere MBC'er sliter med å regulere trykket rundt nullpunktet med lite gass, og har da fått litt rykking.

nå kjører jeg med N75H tru ....... kansje prøvd å satt på MBC igjen å sett om den ble bedre : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå kjører jeg med N75H tru ....... kansje prøvd å satt på MBC igjen å sett om den ble bedre : klø :

Min var også slik var lekasjer skal ikke så mye til.Hadde blant annet lekasje på slange mellom turbo og intercooler,revnet i skjøten mellom den og slangen til resirk.Hadde det samme om jeg brukte N75 eller MBC.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var også slik var lekasjer skal ikke så mye til.Hadde blant annet lekasje på slange mellom turbo og intercooler,revnet i skjøten mellom den og slangen til resirk.Hadde det samme om jeg brukte N75 eller MBC.

ååå da skal jeg sjekke det der Roy,om jeg hyar sprekker som er synlige viss ikke får jeg ta en trykk test

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoster å harker fælt enda :( sjekka slanger fra turbo til IC å den så mørken ut :( kjempe tør å små sprekker rund slange klemme:( kan det der være nok att det kan slippe forbi luft tru ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.