Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal innom Bergen en liten tur i dag. Bilen min har stått 5 dager ved Mongstad Raffinerii og ser ikke ut. Alt mulig dritt og gud vet hva ellers.. : bh :: bh :

Hvor kan jeg vaske bilen selv i Bergen? Altså jeg trenger sikkelig høytrykkspyler, program med forvask, avfetting, skum, gjerne varmt vann med såpe elns... Men det viktigste er sikkelig høytrykkspyler og ikke det som finnes ofte på Shell eller Statoil - pissestråle..

Skal på en måte spyle av bilen sikkelig uten å røre lakken med svamp elns..

Reiser tilbake til Mongstad i kveld og skal vaske bilen sikkelig da jeg kommer meg hjem.

 

Noen som kan hjelpe meg? :) Gjerne med adresse slik at jeg kan legge det inni NAVien :)

 

Takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en selvvask ved Jæger i Åsane, kjører inn med Ikea. Kommer ikke på navn i farten.

 

Edit: Ser nå at det ikke er selvvask, men at de vasker bilen for deg. Se på http://www.bilbadet.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør innom Uno X på Os viss du skal videre til stord. Der er det to haller med selvvask å det meste av program.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nye statoil i åsane har selvvask,nytt annlegg så de har muligens det du er ute etter:)ligger forbi åsane storsenter retning morvik,du ser det når kommer inn i rundkjøringen ved bussterminalen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en selvvask ved Jæger i Åsane, kjører inn med Ikea. Kommer ikke på navn i farten.

Edit: Ser nå at det ikke er selvvask, men at de vasker bilen for deg. Se på http://www.bilbadet.com

Takk for tipset men jeg vasker bilene mine selv :)

 

Kjør innom Uno X på Os viss du skal videre til stord. Der er det to haller med selvvask å det meste av program.

Skal ikke hjem i dag nei :( Tenkte jeg kunne finne noe litt mere sentralt :)

 

nye statoil i åsane har selvvask,nytt annlegg så de har muligens det du er ute etter:)ligger forbi åsane storsenter retning morvik,du ser det når kommer inn i rundkjøringen ved bussterminalen...

 

Kan teste den nye selvasken til Statoil :) Av erfaring fra div roadtips så har Statoil faktisk den verste pissestrålen av alle selvvask@bensinstasjon..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil ved danmarksplass!! Der er det bra trykk, og flere forskjellige programmer som du søker etter.

Er etter min mening byens beste vaskehall for selvvask, er også en del egne båser for støvsuging, mattevaskere og polering/tørking etter vask.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør benytte deg av selvasken i Salhusveien 55. Ligger nede ved Byggeriet og Jysk.

Der er det skikkelig futt i høytrykksåylerene, Kercher maskin. Ikke slik flaske sprut som på statoil.

Er suverent best i Bergen.

 

Kommer ikke på navnet i farten.

 

Alt du trenger er mynt til og putte på..

 

Mvh Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør benytte deg av selvasken i Salhusveien 55. Ligger nede ved Byggeriet og Jysk.

Der er det skikkelig futt i høytrykksåylerene, Kercher maskin. Ikke slik flaske sprut som på statoil.

Er suverent best i Bergen.

 

Kommer ikke på navnet i farten.

 

Alt du trenger er mynt til og putte på..

 

Mvh Erik

 

Han ønsket det skulle være sentralt! Akkurat det kan ikke salhusvegen skryte på seg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han ønsket det skulle være sentralt! Akkurat det kan ikke salhusvegen skryte på seg:)

 

 

Om du skal til mongstad er det jo ikke akkurat en omvei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør benytte deg av selvasken i Salhusveien 55. Ligger nede ved Byggeriet og Jysk.

Der er det skikkelig futt i høytrykksåylerene, Kercher maskin. Ikke slik flaske sprut som på statoil.

Er suverent best i Bergen.

Kommer ikke på navnet i farten.

Alt du trenger er mynt til og putte på..

Mvh Erik

 

Tusen takk for den! Var ikke akkurat en omvei det.

Det var det jeg var ute etter: god maskin med sikkelig trykk.

Eneste som var litt negativt at "penger" gikk ganske fort der : haha : og at det ligger masse små og store steiner rundt : bh :

Det var en luring der som vaska en ganske så ny Merc med pusseskinn! : eek :: haha :

Tenkte å opplyse han at det ikke var særlig smart men men, det var jo bare en merc :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låmer denne tråden litt eg.

 

Noen som har tips til sted å vaske nå i vintermånedene? Finnes det et sted ned maskinvask som er skånsom mot lakken?

Gjerne i Åsane / Bergen Nord.

 

Har prøvd selvvasken i Salhusveien noen ganger og den fungerer greit, men man får jo ikke skummet bilen der uten å bruke børsten/kosten på lakken og det frister ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo bare holde kosten litt i fra, det gjør jeg i selvvasken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med eget vaske utstyr til selvvasken! gjort det mange ganger uten at noen har sagt noe på det (selv om det egentlig ikke er lov ) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og bruker eget vaskeutstyr i selvvaskene :) Sier ikke noe på dt. Eg bor jo bare ett par mil fra mongstad, men eg og pleier og kjøre i selvvasken på danmarksplass, Statoil Viken. Syns dt er ett veldig greitt anlegg. Eller så har eg og registrert den på statoil i åsane og tenkte kanskje eg skulle prøve den og. Ser jo bra ut.

Om du er på mongstad så hadde det jo vært morro og truffet deg en ettermiddag og sett på bilen din?

Kan møte deg på mongstad eg, kanskje ta en felles tur til bergen og vaske bilene?

 

Jon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytter på Salhusveien 55 og Esso på Frekhaug i Meland. Begge steder har godt trykk. For skum anbefaler jeg sistnevnte. Har også en følelse av at pengene går litt "fortere" i Salhusveien...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte forresten den på mastrevik :) er 10 min andre veien fra mongstad. Ikke mot byn. Der har de fått en helt ny selvvask. Meget bra :) Hydro texaco som har den der borte, ligger helt i veien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen selv vask i Bergen vest?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du roter deg helt ut på sotrahar du statoil koltveit

 

der kan du lukke ned porten å kose eg i fred

 

med egne produkter, (hysj hysj, ekke låv egentlig) men porten e jo nede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

børsteløsvaskehall med underspyling, eller en selvvask med under spyling.. hvor finner jeg det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt rykter om at de har noe underspylingsopplegg i Solheimsviken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du roter deg helt ut på sotrahar du statoil koltveit

 

der kan du lukke ned porten å kose eg i fred

 

med egne produkter, (hysj hysj, ekke låv egentlig) men porten e jo nede

 

Skikkelig trykk i høytrykkspyleren der ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde den underspylingen i solheimsviken i fjor . og det var mildt sagt skuff!!

ELENDIG trykk , kan like godt legge seg under med en olden flaske med sprute-tut :P haha

Får håpe det er bedre i år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso på kronstad/minde får du børstelaus med underspyling:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso på kronstad/minde får du børstelaus med underspyling:-)

 

Den som ligger rett ved audi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt rykter om at de har noe underspylingsopplegg i Solheimsviken.

 

På statoil da eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.