#1 Skrevet Juni 20, 2010 Hei Passer RS4 grill rett over på A4, eller må det skjæres i fanger? Også lurte jeg på Vortex styling, hekkskjørt med utsparing for 2 potter, og frontleppe. Får man kjøpt det på møller? Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2010 Kan hvertfall svare for dette med grillen ! RS4 grill passer rett på så sant du har S-Line fanger . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2010 Okei. Jeg har ikke Sline fanger. Så det betyr at jeg mest sannsynlig må kappe i fangern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2010 HeiOgså lurte jeg på Vortex styling, hekkskjørt med utsparing for 2 potter, og frontleppe. Får man kjøpt det på møller? Takker for svar. Ja, men S-Line hekkskjørtet er mye penere en Vortex, og ikke minst, mye billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2010 Fant ut det jeg også, så S-line hekkskjørt er bestillt. 2500kr med 30% rabatt. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PAINTED-AUDI-A4-B7-Votex-FRONT-SPLITTER-SPOILER-05-07-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem335d520377QQitemZ220608988023QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Er det sånn orginale Votex "frontleppa" ser ut, eller er det bare no ebay søl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2010 S-line hekkskjørt skal da ikke koste i nærheten av den summen? Det der er de originale Votex delene til non s-line ser det ut til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2010 Stemmer.. Var visst Votex spoiler som ble bestillt. Han på delelageret trodde det var Sline. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2010 hvis du ser på tråden min så får du svar på alt du lurer på........min b7 1.8q black`n chrome 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...