#1 Skrevet Juni 20, 2010 Noen som vet om det er forskjell på orginal RS2 fanger og den replica fangern man får kjøpt i plast hos superstyling? Er det bredere skjermer på Audi S2 enn Audi 80? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2013 Etter min erfaring er skjermene helt like på både 80-s2-rs2! Eneste forskjell er at rs2 ikke har hull til blinklys (tror jeg) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2013 Eneste forskjell er at rs2 ikke har hull til blinklys (tror jeg) ? Det kommer an på hvilket marked bilen ble solgt ny, ikke om det var en 80 1.6 eller en RS2. En bil til Tyskland hadde som regel ikke blinklys, mens biler til f.eks. Norge, Danmark, Belgia og andre hadde blinklys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2013 Jaokei! Men breddinga er helt lik på 80-s2-rs2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2013 helt lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...