Dobbel diagnose kontakt???

Anbefalte innlegg

Er det mulighet for å ha flere kontakter? Bare kjøpe en ny kontakt, lodde på alle ledningene og legge den nye opp på et bedre sted som kan skjules bedre, og at diagnose kontakten kan stå i hele tiden.

Og er det mulighet for å ha flere diagnose kontakter tilkoblet? Og kanskje samtidig?

Skal ha CarPC i bilen, der jeg har lyst å skjule kontakten som står i hele tiden, og ha mulightene til å koble en til om bilen må til verksted eller lignede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så vidt jeg vet ingen terminering på disse tilkoblingene, så det bør gå bra. Pass bare på å ikke ha to tilkoblet samtidig.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så vidt jeg vet ingen terminering på disse tilkoblingene, så det bør gå bra. Pass bare på å ikke ha to tilkoblet samtidig.. :P
Ok, det høres bra ut.

Hva vil skje om en gjør dette samtidig?

Ønsker å ha den som går til CarPC koblet i hele tiden, og vil legge denne skjult = vanskelig å dra ut kontakten. Men holder det å skru av CarPC slik at en ikke leser ifra kontakten???

Og hvor får man kjøpt denne kontakten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom ETKA(søkte og lette manuelt), og finner ikke noe delenummeret på denne saken. Noen som vet om det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra til et huggeri ,er jo samme kontakt på de fleste audi/vw.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dealextreme.com har fått overgangskabel til KL-kontaktene, men det er vel 'feil kjønn'. Men du behøver vel ikke ha noen standard plugg på dene når du likevel skal ha den skjult?

Hadde vel satt en topolet bryter greit tilgjengelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dealextreme.com har fått overgangskabel til KL-kontaktene, men det er vel 'feil kjønn'. Men du behøver vel ikke ha noen standard plugg på dene når du likevel skal ha den skjult?

Hadde vel satt en topolet bryter greit tilgjengelig..

Ok, takker og skal sjekkes opp.

MEN to polt bryter, hva mener du? Og hvordan? Det er jo ein heil del ledninger inni der....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kom jeg på noe.. Du har jo OBD-kontakt, der er det selvfølgelig mange flere ledere med CAN-bus og greier.. De har jeg lite info om, gitt.. :D Jeg tenkte på de to topolede kontaktene jeg har i min.. Sorry!

Men her er det i hvertfall mange pinoutdiagrammer: http://www.google.no/images?client=opera&rls=nb&q=obd2+pinout&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=W48gTNmdJ8iMOMn8jVs&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CD8QsAQwAw

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kom jeg på noe.. Du har jo OBD-kontakt, der er det selvfølgelig mange flere ledere med CAN-bus og greier.. De har jeg lite info om, gitt.. :D Jeg tenkte på de to topolede kontaktene jeg har i min.. Sorry!

Men her er det i hvertfall mange pinoutdiagrammer: http://www.google.no/images?client=opera&rls=nb&q=obd2+pinout&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=W48gTNmdJ8iMOMn8jVs&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CD8QsAQwAw

Ja så enkelt kan det være :-)

Takker for linken :-)

Tror dere jeg kan bruke denne saken?

1401.jpg

1402.JPG

145802_pinout.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.