#1 Skrevet Juni 21, 2010 Hei. Noen som har allroad dør lister til a6 4f fra 2005 mod??? Vet at NBS selger,men synes de er i overkant dyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2010 Neinei, Kim, styr unna! Det ser jo ikke ut.... Edit: ser nå at du har Allroad.... Trodde du hadde vanlig Avant jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2010 Hadde allroad før ja,men har avant nå. Har vurderet frem og tilbake ang allroad lister. Tror jeg dropper det om jeg ikke kommer over noen som er billige. Møller skulle ha 12000 for settet. E bay selges de til 6500.-. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2018 Seriøst? 12k for settet..? Søkte på disse selv og fant de på huggeri for 1200,- for den ene lista, tenkte det måtte være noe bajs.. Men jeg tror disse kunne vært kule om man lakket de i bilens farge jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...