#26 Skrevet Februar 12, 2005 Det var ikke dårlig tippa Helge !! Vel det eksakt samme skjedde med meg, når jeg skiftet til hardere dempere. Vanvittig irriterende. Men dog egentlig ikke så farlig. (ingen som hørte på meg en gang) =) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 12, 2005 Hvordan sjekker man egentlig slakke i foringer? Er det mange foringer som bør skiftes ut etterhvert og er det "farlig" å kjøre på helt utslitte foringer? Jeg skal bytte dempere snart, er det da lurt å skifte noen foringer med det samme jeg er ut med hele dritten? ps: har quattro Du presser bilen ned/ gynger den litt. Hører du gnikse lyder da så er det muligens foringene du hører =) "Jeg skal bytte dempere snart, er det da lurt å skifte noen foringer med det samme jeg er ut med hele dritten?" Ja, så slipper du av med det igjen slik som jeg måtte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 14, 2005 Da var problemet løst.. foreløpig iallefall Takk til alle som kom med gode råd, spesielt til Helge som traff spikeren på hodet Så nå gjenstår bare en 4-hjuls kontroll og en tur på biltilsynet så er jeg klar for sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 15, 2005 (ingen som hørte på meg en gang) =) hehe Det var DET som var SÅÅÅÅÅ stilig !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 16, 2005 Tja... Ristinga er borte, bankinga er borte.. Men det er fortsatt en lyd fremme på høyre-siden, en slags rytmisk skrape/rumle-lyd.. Ganske svak, hører den mest rundt 20-60 km/t.. DVS det er en during jeg hører i høyere fart også, men for alt jeg vet kan det være piggdekka som durer i høy fart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 19, 2005 Og her var det tydeligvis slutt på tipsene Har bilen på 4hjuls-kontroll idag, så får høre hva han sier om evnt. slitt hjullager eller drivledd fremme der.. Er iallefall det eneste jeg kan tenke meg som er galt nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...