#1 Skrevet Juni 21, 2010 Hei Har en Passat 1998 1,6 med defekt ABS hjerne. Har søkt litt her på forumet og funnet ut at andre har benyttet MuduleMaster.com med god erfaring. 1) Er dette en god løsning? Erfaringer taes imot med stor takk! 2) Finnes det andre firmaer i Norge eller Sverige som gjør denne jobben? 3) Når modulen kommer tilbake, er det bare å sette i igjen og alt fungerer? 4) andre tips? Hilsen Øyvind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2010 Hei1) Er dette en god løsning? Erfaringer taes imot med stor takk! 2) Finnes det andre firmaer i Norge eller Sverige som gjør denne jobben? 3) Når modulen kommer tilbake, er det bare å sette i igjen og alt fungerer? 4) andre tips? Hilsen Øyvind 1) Ja, kongeløsning. 2) Ikke som jeg har funnet, som er i nærheten av den lave prisen og den gode servicen. 3)Jess, den kommer tilbake som om den aldri har vært åpnet. Plugg den i, og alt funker. 4) Modulemaster har 5års garanti på reparerte enheter, svarer kjapt på mail og du har enheten etter noen få uker. Kjør på, ingenting å tenke på spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2010 Hei Har en Passat 1998 1,6 med defekt ABS hjerne. Har søkt litt her på forumet og funnet ut at andre har benyttet MuduleMaster.com med god erfaring. 1) Er dette en god løsning? Erfaringer taes imot med stor takk! 2) Finnes det andre firmaer i Norge eller Sverige som gjør denne jobben? 3) Når modulen kommer tilbake, er det bare å sette i igjen og alt fungerer? 4) andre tips? Hilsen Øyvind Ev. legge ut en ønskes kjøpt annonse med delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2010 Ja. Hvor finner jeg delenummeret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2010 Står på selve elektronikkenheten. Står to nummer på den; vagnr og boschnr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2010 Det beste er at du kan kjøpe ennå en modul til 'grisepris' sånn 'just in case'.. Jeg loddet akkurat en for en kompis' A6, blir spennende å se om den funker, der var i hvertfall to alu-bondinger røket tvert av. Fant ingen andre feil under mikroskop. Ser MM bytter andre ting som 'ryker ofte' til bedre utgaver, vil det si at de bytter f.eks. noe på hybridkretsen? I såfall noe merkelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2010 Står på selve elektronikkenheten. Står to nummer på den; vagnr og boschnr. Får du ut nummrene så har jeg to liggende. er ofte at delene går over ens, og da er du i mål for 500 inklusive frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2010 Skal sjekkes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...