#1 Skrevet Juni 21, 2010 hjelp er det normalt med 1,5 bar i ladetrykk på corrado med 68 hjul og chip..eller har jeg koblet måleren te feil nippel då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2010 Er det absolutt trykk? isåfall så er det 1 bar trykk ved havets overflate på jorden:) så da lader den 0,5 bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2010 Står kammen feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2010 ja ja då så det ut te at han smarte kammeraten min hadde koblet slangen te bar måler feil.. jeg koblet den rikti og he nå målt med 3 forskjellige instrumenter og aller viser at den lader 1-1,1 bar. er det unormalt med så mye trykk med 67 hjul på kompressor. kammen er riktig og motoren maler som en katt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...