#1 Skrevet Juni 21, 2010 Hei Har fått besked av fruen i kveld at ungen vår (11mnd gammel golden retriever) har fått seg et nytt leketøy - min swissvax waschpudel Noen som vet hvor i Bergen får jeg kjøpt en sikkelig vaskehanske? Tenkte å handle på vei hjem i morgen tidlig? (Hmm, det blir faktisk i dag da) Kanskje Meguiar’s Wash Mitt blir enklest å finne? Bilxtra? Bruker å bestille bilpleie produkter via nettbutikker men har liksom ikke tid nå når pudelen er fucked og B8en skriker etter vask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2010 var trist med hansken =( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2010 var trist med hansken =( Skal love deg ja! Virker som hundens hevn, da hun vet at jeg er nesten like glad i pudelen som i henne Men hvordan hun har greid å finne den i garasjen og i vaskebøta! grr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2010 Meg's hvite på Bilxtra. Evt helt standard chenille mitt fra Biltema: http://www.detailersclub.no/forum/topic/6245-test-fire-typer-chenille-vaskemitter/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2010 Ja ta deg en tur på bilxtra, feks på Vestkanten senter i 1 etg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2010 Vest bilutstyr på Kokstad pleier å ha Meg`s hanske type hvit. Der har vi rabatt også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...