#1 Skrevet Juni 21, 2010 Hei! Jeg har en 98 mod Passat som det bare kommer lunket luft av... Skulle gjerne hatt litt kald luft til sommeren om vi er så heldige å få det her på sunnmøre:p Noen som vet hva jeg bør sjekke først? Kan det være tomt for gass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2010 Hei! Jeg har en 98 mod Passat som det bare kommer lunket luft av... Skulle gjerne hatt litt kald luft til sommeren om vi er så heldige å få det her på sunnmøre:p Noen som vet hva jeg bør sjekke først? Kan det være tomt for gass? starter kompressoren som den skal? sjekk at alle rørene ikke er skadet, om det er samme som på A4 1998 så sitter AC rørene veeldig lavt på bilen og er utsatt, spessielt om bilen itillegg er senket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2010 Si det? har egentilg aldri tenkt over om kompresor starter som den skal.. Det er vel den som ligger i framkant der den lille reima sitter på det ? Vet jeg har ett rør som er ganske flatklamt.. Men trodde det var ett rør til oljekjøler fra girkassa jeg.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2010 Si det? har egentilg aldri tenkt over om kompresor starter som den skal.. Det er vel den som ligger i framkant der den lille reima sitter på det ? Vet jeg har ett rør som er ganske flatklamt.. Men trodde det var ett rør til oljekjøler fra girkassa jeg.. ? kompressoren finner du på høyresiden framme, bare å følge rørene som går ut i fra kompressoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...