#1 Skrevet Juni 22, 2010 Er dette kompliserte greier? Kikker etter ny bil og lurer på om jeg likegodt kan kikke etter en med trepaneler, for så å bytte disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2010 nei, det er ikke store jobben. mener å huske dem bare er klipset på plass så det går rimelig fort. dette er jo uansett bagateller å bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2010 For da kan jeg utvide spekteret av biler. Da erre ett fett hvordan seter som sitter i, om det er navi eller cruise controll for den saks skyld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2010 For da kan jeg utvide spekteret av biler. Da erre ett fett hvordan seter som sitter i, om det er navi eller cruise controll for den saks skyld. som sagt så tror jeg at jeg ville prøve å finne en med cruise controll ihvertfall. veit ikke hvordan det er å ettermonterer på denne. edit: jeg ser at kufatec IKKE leverer cruise controll til denne bilen så da tyder det på at det er litt værre enn å bare bytte brytern og programmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2010 Tror de aller fleste 3C er levert med cruise. Vurderte en stund å bytte den øverste delen av dashbordet på Passaten min med alu-dekoren som er ellers men synes faktisk det er greit med litt brytning. Bruttern har en med alu-dekor over hele å det synes jeg blir litt "kaldt". PS !! Kjøp Highline når du først skal kjøpe Passat 3C. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2010 PS !! Kjøp Highline når du først skal kjøpe Passat 3C. Det er planen. Men noen leveres meg grelt trepanel i ulike sorter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2010 så lenge man har sort så synes jeg det er pent men denne brytningen. men det er jo en smak sak da. nå var det faktisk veldig pent i bilen til pål også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2010 så lenge man har sort så synes jeg det er pent men denne brytningen. men det er jo en smak sak da. nå var det faktisk veldig pent i bilen til pål også.Jeg hadde ikke helt sansen for det trepanelet når jeg så bildene i annonsen. Men vente meg fort til det når jeg henta bilen å begynte å bruke den. Men det er jo smak og behag da,det lille jeg har av trepanel er ikke av den styggeste sorten heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2010 Par varianter i tyskland som ser helt forferdelige ut hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2010 Par varianter i tyskland som ser helt forferdelige ut hvertfall! Hehe de har sikkert kassett-spiller også Har sett MYE rart av utstyr i Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2010 Du vet ihvertfall hvilket interiør du MÅ ha i bilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 23, 2010 Og det har jeg gitt deg en pris på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 23, 2010 Og det har jeg gitt deg en pris på! Og du mener fortsatt at det var ett seriøst bud for ett interiør det kun finnes 2 av fra før i Norge? Morna Jens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 23, 2010 Hjelper ikke om det er kun 1 sett igjen, så lenge ingen vil ha. Tilbud og etterspørsel er det som styrer en pris på vare opp eller ned. I dette tilfellet kanskje litt i overkant ned, men et sted må man starte. Go'dag mann økseskaft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...