Anbefalte innlegg

Har en 3b motor på handa til en fornuftig penge, komplett med ledningsnett. Det jeg lurer på er hvordan det blir av plass i motorrommet? har aldri vært borti en 80 av denne årgangen med s motor i. Jeg har fra før komplett motor og drivverk fra urquatro i bilen og synes det er noe helt jæ... trangt der fra før, spesielt på høyre side. Får jeg plass til turboen med standard manifoild? Lurer også på om denne motoren passer rett på girkassen jeg har fra før? Neon som vet? Bilder? Alt hjelper meg til å ta rette beslutningen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere gamle 80er med 20v turbofemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ur Quattroen blir jo levert org. med 5cyl. 20v turbo og det er jo akkurat samme motorrommet som i 80Q.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Da er det vel bare å handle da! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du, kan jeg da kjøpe innsprutet og ledningsnettet som står på nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel... Tenkte jo at jeg skulle selge motoren komplett, litt lettere å bli kvitt den som en hel enhet. Uansett så blir ikke ett eventuelt bytte å skje før til sen høsten tenker jeg. Du har vel sikkert behov for delene før det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt før høsten ja..

Uansett, husk å ta av svinghjulet og cluchen før du eventuelt selger motoren.

Du må bruke det på 3b-motoren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.