#1 Skrevet Juni 22, 2010 Heihei, Har et behov for å lese ut feilkoder fra bilen min, så om noen med vagcom i Trondheim eller som skal innom Trondheim kunne lånt bort hadde vært veldig kjekt. mvh Roy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2010 Skal innom byen på fredag jeg, så kan ta med da hvis det passer for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2010 Skal innom byen på fredag jeg, så kan ta med da hvis det passer for deg Fredag passer veldig bra Spent på hvilke feilkoder som er logga og hvordan tempen på bilen er igjennom vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2010 Da snakkes vi på fredag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2010 Bare å ringe på når du er her i byen. Ska en shoppingtur etter jobb, men kan uansett møte deg en plass. Har du laptop med programvaren på? Eller skal jeg få installert vagcom software på pcen min? Isåfall er det usb kontakt eller noe eldre seriell kontakt som går inn i pcen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2010 Takker Bjørnar for vagcom assistanse. For de nysjerrige har jeg skrivd litt om hva jeg fant ut i tråden min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...