Anbefalte innlegg

Noen som har synspunkter på det jeg har planer om å gjøre med bilen til våren? Skal senke, tone ruter og kjøpe nye felger. I tillegg kommer chromelister rundt siderutene, men dette er ikke lagt til på bildet..

Photoshop

photoshop.jpg

Original

original.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes at det blir veldig bra, og at det blir pent, og en clean bil! : ja :: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Kom gjerne med forslag til hva mer jeg kan gjøre med den. Har Chrome speil på også, men dette er ikke på bildet..

Skal muligens ha rieger frontleppe på også. Får se hvor lav den blir når jeg senker den. Skal ha H&R 50mm senkefjører. Har originalt sportsunderstell..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Kom gjerne med forslag til hva mer jeg kan gjøre med den. Har Chrome speil på også, men dette er ikke på bildet..

Skal muligens ha rieger frontleppe på også. Får se hvor lav den blir når jeg senker den. Skal ha H&R 50mm senkefjører. Har originalt sportsunderstell..

tja, min mening er at du ikke bør gjøre så mye mer enn senking, soting og nye felger,

Men såklart rieger frontleppe blir kanskje pent. men da drar du bort den litt "orginale" stilen over bilen som jeg synes så veldig pent ut på det bilde du laget i PS.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes rieger leppen passer bra på bilen jeg.. Men det kommer selvsagt an på hvor lav den blir etter senking..

56700.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som klarer å finne ut produsent av frontspoileren med delenr 8P0 071 609 9AX?

Her er bildet fra tilbehørskatalogen

frontleppe.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har synspunkter på det jeg har planer om å gjøre med bilen til våren? Skal senke, tone ruter og kjøpe nye felger. I tillegg kommer chromelister rundt siderutene, men dette er ikke lagt til på bildet..

Photoshop

photoshop.jpg

]

OZ Canyon var kongekult på A3'en selv om det bare var PS foreløpig... : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest de passet bra jeg også.. Men det er Canyon II PL.. Den som er todelt og har chromekant.. ;)

Fant den i Riegerkatalogen i 9*19.. Blir nok den størrelsen jeg skal ha..

128.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest de passet bra jeg også.. Men det er Canyon II PL.. Den som er todelt og har chromekant.. ;)

Råtøff felg, ser den fås i 8x19 og 9x19, men med hvilket offset? Synes synd på forskjermene dine hvis det blir 9x19 med ET lavere enn 40... :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Råtøff felg, ser den fås i 8x19 og 9x19, men med hvilket offset? Synes synd på forskjermene dine hvis det blir 9x19 med ET lavere enn 40... :cool:

Det er akkurat det vi har spekulert litt på. Den skal finnes i 8x19 med ET43 og 9x19 ET41. Sånn sett er vel kanskje 8x19 ET43 det tryggeste valget?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er akkurat det vi har spekulert litt på. Den skal finnes i 8x19 med ET43 og 9x19 ET41. Sånn sett er vel kanskje 8x19 ET43 det tryggeste valget?

Det spørs hvor mye du skal senke bilen, men 8x19 ET43 er det sikreste ja... Her ser du brors Golf 5 (med samme plass til hjul foran skulle jeg tro) med 9x20 ET40. Krever litt lett valsing med Eibach 50mm sportsfjærer...

PS: Hvor på nettet fant du det store bildet av OZ felgen? Detaljert! :)

golf5_nbs13_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant det på den http://www.ozracing.no.. Ser ut som de har så store bilder av alle felgene der :) er bare å trykke på bildene for å få dem blåst opp..

Edit: Har forresten vurdert de felgene som står på den femmern der også.. bare ikke i 20".. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

128.jpg

Du har de samme type felger som jeg har jo, hehe morro.... Jeg syns de er drit kule.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare å se på profilen min så har du felgene der på samme bilen som deg....

bare at jeg har litt mindre dim. på de da, brukte original dekka. Syns det var litt kult med Pirelli pzero dekk.... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har de samme type felger som jeg har jo, hehe morro.... Jeg syns de er drit kule.

Har ikke kjøpt felgene ennå.. Har bare de originale felgene nå, men skal kjøpe oz felgene til sesongen.. :) Så du har disse på din bil også? Litt småkipt da egentlig.. men slik er det bare.. en av de bedre felgene synes jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare å se på profilen min så har du felgene der på samme bilen som deg....

bare at jeg har litt mindre dim. på de da, brukte original dekka. Syns det var litt kult med Pirelli pzero dekk.... hehe

Må nok skuffe deg med at det ikke er samme felg.. du har den som heter Canyon mens det jeg skal ha er Canyon II PL.. Forskjellen på disse to er at de jeg skal ha er skrudde og har kant..

Canyon:

124.jpg

Canyon II PL:

128.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kjøpt felgene ennå.. Har bare de originale felgene nå, men skal kjøpe oz felgene til sesongen.. :) Så du har disse på din bil også? Litt småkipt da egentlig.. men slik er det bare.. en av de bedre felgene synes jeg..

ja jeg syns de er kule, jeg så på momo gtr felger også....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min stemme går til de første

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant det på den http://www.ozracing.no.. Ser ut som de har så store bilder av alle felgene der :) er bare å trykke på bildene for å få dem blåst opp..

Edit: Har forresten vurdert de felgene som står på den femmern der også.. bare ikke i 20".. hehe

AEZ Ultra er tøff da, men finnes vel kun i 17,18 og 20 tom foreløpig...Ikke 19 som du ser etter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min stemme går til de første

Når du sier de første, mener du da canyon eller canyon II pl? den siste har jo vert vist tidligere i posten.. Jeg for min del liker best canyon II pl siden den har chromekant :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pen ps. A3 kledde de felgene utrolig bra! Den leppen på den sølvgrå, er det fra tilbehørs katalogen til Audi? I såfall får du den hos nærmeste forhandler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Photoshop

photoshop.jpg

Original

original.jpg

synst at du ikkje treng å gjer stort meir eg, veldig fin bil! blir veldig bra med senking,felga og toning :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pen ps. A3 kledde de felgene utrolig bra! Den leppen på den sølvgrå, er det fra tilbehørs katalogen til Audi? I såfall får du den hos nærmeste forhandler.

Får den hos nermeste forhandler ja, men lurte på om noen visste hvem som var produsenten og om den ble solgt noen andre steder. Har funnet den rieger-leppa til 2500 kr mens den originale audi kosta 5000

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.