sport ratt 90'mod passat: Monterings problemer

Anbefalte innlegg

tenkte jeg sku bytte ut d org. "bussrattet" i passat g60'n (35i) min her om dagen.

Har et raid ratt liggende jeg har hatt på en golf 2 tidliere.

demonterte alt rundt ratt stammen for å komme til å få drage av den "hylsa" med splines på, som gjør at de nyere ratta passer på ratt-akselen, og så Navet på raid-rattet sku passe.

raid rattet passet på ratt-akselen fint når ikke noe var montert på rundt, MEN når jeg hadde montert på visker- og blinklys hendel igjen...og sku ha på rattet passet det ikke på lengre: bh :

det mangler en god centimeter fra at ratt-akselen kommer gjennom navet til raid-rattet..og så jeg kan få entret mutteren.

Hva er galt? alt gikk smertefritt på golf 2'ern jeg hadde dette rattet i. Er rattakselen kortere på passat?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på å demontere litt rundt ratt akselen, og se om jeg har vært uheldig og banket greiene "inn": bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på å demontere litt rundt ratt akselen, og se om jeg har vært uheldig og banket greiene "inn": bh :

just presis...hadde banket hele ratt stammen langt avgårde innover da jeg sku ha av den "hylsa" som gir tykkere splines, så org rattet passer.

problem solved: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.