#1 Skrevet Juni 22, 2010 tenkte jeg sku bytte ut d org. "bussrattet" i passat g60'n (35i) min her om dagen. Har et raid ratt liggende jeg har hatt på en golf 2 tidliere. demonterte alt rundt ratt stammen for å komme til å få drage av den "hylsa" med splines på, som gjør at de nyere ratta passer på ratt-akselen, og så Navet på raid-rattet sku passe. raid rattet passet på ratt-akselen fint når ikke noe var montert på rundt, MEN når jeg hadde montert på visker- og blinklys hendel igjen...og sku ha på rattet passet det ikke på lengre: bh : det mangler en god centimeter fra at ratt-akselen kommer gjennom navet til raid-rattet..og så jeg kan få entret mutteren. Hva er galt? alt gikk smertefritt på golf 2'ern jeg hadde dette rattet i. Er rattakselen kortere på passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2010 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2010 lurer på å demontere litt rundt ratt akselen, og se om jeg har vært uheldig og banket greiene "inn": bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2010 lurer på å demontere litt rundt ratt akselen, og se om jeg har vært uheldig og banket greiene "inn": bh : just presis...hadde banket hele ratt stammen langt avgårde innover da jeg sku ha av den "hylsa" som gir tykkere splines, så org rattet passer. problem solved: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...