#1 Skrevet Juni 22, 2010 hei jeg har en bilalarm som ikke fungerer slik den skal og trenger litt hjelp refererer til denne linken: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=189145 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2010 det sitter sensorer i hver dør og bagasjelokk og det er antageligvis en av disse som er ustabile. hadde samme problemet med min fram til i vinter når alt blei demontert og rengjort. har ikke hatt noen problemer med det etter dette så vet ikke sikkert hva feilen var. men det var iværtfall noe med dørlåsene. den tutinga var jævla irriterende så jeg dro ut kontakta til denna før jeg fikk fiksa det så den bare blinka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2010 det sitter sensorer i hver dør og bagasjelokk og det er antageligvis en av disse som er ustabile.hadde samme problemet med min fram til i vinter når alt blei demontert og rengjort. har ikke hatt noen problemer med det etter dette så vet ikke sikkert hva feilen var. men det var iværtfall noe med dørlåsene. den tutinga var jævla irriterende så jeg dro ut kontakta til denna før jeg fikk fiksa det så den bare blinka. hehe ja ;P også er det 6 forskellige alarmer x] men den gikk oftere når min far hadde vaska bilen for meg.. veit ikke om det kan ha noen sammenheng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2010 Neste gang alarmen går av, Sjekk om taklyset i bilen er på. Som oftest når en sensor tuller, oppfatter alarmen at en dør eller bagasjelokk / panser er åpnet. Så om lyset er på i bilen er sensoren aktivert Husk å la bryteren for lyset stå i den stillingen slik at den aktiveres når døra åpnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2010 Neste gang alarmen går av, Sjekk om taklyset i bilen er på. Som oftest når en sensor tuller, oppfatter alarmen at en dør eller bagasjelokk / panser er åpnet. Så om lyset er på i bilen er sensoren aktivert Husk å la bryteren for lyset stå i den stillingen slik at den aktiveres når døra åpnes har kobla ut alarmen for et år siden men så vidt jeg husker så stod ikke taklyset på :\ men det kan ha vært at min far tok veldig ofte motorvask på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...