#1 Skrevet Juni 22, 2010 Noen som har en ide om hva som kan forårsake at temperatur nålen går opp til ca 70C når tenningen blir slått på. Har sjekket at instrumentet fungerer som det skal (i annen bil) og også testet et annet instrument fra annen bil, men oppfører seg på samme måte. Videre har jeg også tatt av samtlige temp følere (gul/blå/brun), uten at dette påvirker nålen. Noen som vet akkurat hvor denne får signalet sitt fra/via? og om det evt ligger noen motstand eller lignende noe sted i bilen. Evt andre tips om hva som kan forårsake dette. Kjørekomputer viser forøvrig riktig temperatur. Spennings stabilisatoren er i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2010 Kanskje jordingsfeil på en av ledningene til instrumentet?? E det eneste eg kommer på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2010 vann eller oljetemp? sitter en termostat på radiatoren for vannet ihvertfall! på høyre side av radiatoren når du står foran bilen! kanskje den har hengt seg opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2010 Kanskje jordingsfeil på en av ledningene til instrumentet??E det eneste eg kommer på.. Mulig det - klarer ikke å finne noe "galt" i utgangsounktet på selve connectoren til sensoren - eneste forskjellen jeg fant er at Passaten jeg har ser ut til å levere 9V på ene pinnen, mens Corradoen bare leverer 6V.........ikke sikker på om det kan være dette som forårsaker det eller ikke men...... Er forøvrig vann temperaturen - Gul sensor....(er også byttet sensorer + prøvd uten å ha de tilkoblet)..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...