#1 Skrevet Februar 9, 2005 Har hørt noe småknirking fra rattet/servoen på min Golf GTI 16v når jeg svinger. Bilen er senket ca 60 med justerbart senkesett. Hva bør jeg undersøke/se etter? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2005 Har hørt noe småknirking fra rattet/servoen på min Golf GTI 16v når jeg svinger. Bilen er senket ca 60 med justerbart senkesett. Hva bør jeg undersøke/se etter? Takker for svar! Hei. Hadde knirkelyd på min a4. lurte også på om det var noe med servoen, men det viste seg å være noen ledd overføringer i rattstammen som var blitt slitt tørre. verkstedet smurte disse opp og da var lyden borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2005 Kan være drivknuter, men da er det mer knekkelyder enn knirk. -En annen mulighet er at det er hull på en av gummibelgene som står på hver side innpå styrestagene. Viss det er hull tørker smøringen opp og det knirker godt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...