#1 Skrevet Juni 22, 2010 Mistet turbotrykket mitt for en uke siden, og tok diagnose på den. Der sto det: turbotrykks ventil OPEN, eller noe sånn. Så må vell kjøpe ny N75, eller N75J? Leste en post om dette for en stund siden men finner den ikke igjen. Så jeg lurer på: N75 eller N75J? tror jeg det var. Hva er forskjell? Og pris på denne hos møller? Takker for svar! mvh Eirik Høyland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2010 Jeg betalte rett over 700kr for N75j ventil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2010 N75J gjør at bilen lader litt kjappere, nesten ikke merkbart. H ventiler gjør sånn at trykket øker litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2010 Takker for svar! Får vel ta turen til møller og handle litt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2010 Kammerat kjøpte sist uke på Møller Haugesund. Måtte ut med nesten 1200 spenn. De sa da at det kun fantes en type ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2010 Jeg handlet min nå nylig. Forrige uke. Betalte i underkant av tusenlappen. H-ventilen var visst utgått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2010 Okay. Er dette med eller uten klubb-rabatten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2010 Dette er medregnet rabatten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2010 OK, takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2010 Kan også anbefale http://www.ndb.no De har flere H ventiler i utvalget fortsatt, men nå har jeg ikke delenummeret til din bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 23, 2010 Tror du mener http://www.nbd.no ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 23, 2010 hehe, ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 23, 2010 Merkelig, jeg bestillte H ventilen min forrige uke. Kosta 641,89kr med 23% rabat. 034 906 283H 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...