#1 Skrevet Juni 22, 2010 Min tankmåler fungerer helt til den kommer på reserve området og da går den rett i null. Kjører jeg videre så kommer den tilbake etter noen mil. Er det bare og bytte eller kan det fikses? Bytte er det vanskelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2010 Fyll diesel før den kommer på r. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2010 Fyll diesel før den kommer på r. Vel da er du og jeg litt forskjellige anlagt:) Jeg liker å finne ut av ting, på den måten lærer jeg litt mer om hvordan bilen fungerer. Kanskje jeg da finner noe mer som er feil mens jeg sjekker dette;) Siste nytt! Fyllte full tank(over 1000 kr: eek og da sto ikke nåla på full tank, men litt under sånn 20l kanskje? Vet noen om hva som kan svikte? (etter en liten stund sto den på full igjen) Jeg leser litt om dette hvor jeg kan finne noe på forumet og ser at det er 2 tankmålere og en merkelig utforming på tanken? Noen som vet noe om hvordan dette fungerer? Jeg har 90l tank, har alle det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2010 min tank er på 60L, har a4 b5.. visst det er 2 målere så kan det hende en av dem er litt på bærtur å måler feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2010 Samme feil på A8`n min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...