#1 Skrevet Juni 22, 2010 Hei. Skal nå igang med å montere ny toppakning på motoren min. Var 1 hulls på den som sto på, men er 3 hylla på den som ble sendt, alltså den nye. De er helt identiske, men regner med hullene henviser til tykkelsa på pakninga? Har det noe å si om jeg bruker 3 hulls nå, kontra 1 hulls? Gjelder en 1.9tdk 75hk motor i en 96 mod Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2010 Tja, du mister jo litt komp da, noe som fører til at bilen går dårligere og er tyngre å starte når kald. Hvor mye den ene millimeteren faktisk utgjør er jeg usikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2010 Så det beste er å bestille opp ny, og vente til den kommer da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2010 Så det beste er å bestille opp ny, og vente til den kommer da.. Ja, blir tungstartet i kulden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...