#1 Skrevet Juni 22, 2010 Har søkt litt her, men har ikke funnet noe om ombygging av disse.mulig jeg ikke har søkt godt nok? Hva må gjøres om og hvordan? Mye jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2010 Hvilke Polostoler er det snakk om da? Kan jo være så mangt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2010 Stian Wethammer har dette i sin golf Mk2.. Send han en pm så får du nok svar;) Edit: han har stoler fra polo 6n color concept 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2010 Jeg hadde tenkt på color consept ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2010 Det enkleste (men sikkert ikke det billigste) er vel å få tak i recaro-understell for golf 2, skru av de som står på og skru de nye rett på stolene, da jeg mener det er standard recaro-innfestninger på CC stolene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2010 Stoler fra Polo 6N passer rett i Golf 2, er ikke nødvendig å trikse til understell, flytte over deler osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2010 Stoler fra Polo 6N passer rett i Golf 2, er ikke nødvendig å trikse til understell, flytte over deler osv.. Tror og mener det jeg har på hånd er ifra Polo 6N. Må sjekke det opp 100% først:) Takk for svar og innspill alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...