Anbefalte innlegg

Jeg har da altså byttet svinghjul å clutch å problemet mitt er nå da å finne ut riktig lengde på slaveselynder stanga..

Jeg prøvde ført med lengere stang med tanke på at svinghjulet er av typen enkelmasse men det ble jo helt mongo.. så gikk jeg til å gjøre stanga kortere.. men nå er det slik at hvis jeg tar pedalen halveis inn så frir den.. trykker jeg den til bunnen, begynner bilen å gå eller slure... nå er jeg nedi ca en halv cm kortere stang en orginalen. men er like dan.. virker som den er for kort.. for virker som den går ut av selynderen.. for nå er padalen i bunn å kommer ikke opp igjen.. er dette fordi pinnen er for lang eller?? eller må jeg enda lenger ned på pinnen.. ?? ettersom den tar igjen når clutchen er trøkka i bunnen.. hva er grensa for hva slavestanga kan ta uten å hoppe ut av selynderen??? noen som har noe peiling på dette.. blir forbanna når jeg aldri får det til .. arg :): bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump... jeg trenger svar fort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forøvrig dette settet som står på.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-STAGE-2-CLUTCH-KIT-FLYWHEEL-97-00-AUDI-A4-1-8T-TURBO-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem51922ca023QQitemZ350344749091QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

hadde virkelig sakt takk hvis dette kunne la seg gjøre.. går det ann å stille ned clutch pedalen litt.. så den ikke går fult så langt inn.. for er bare de siste 3 cm som bilen begynner å slure å gå framover igjen.. går dette ann å gjøre noe med.. prøve med en stang som var 1.5 cm mindre en orginalen.. men det gikk heller ikke akkuratt etter planen.. bare jeg setter på luft for å skjekke om den er tett så lekker den luft.. så jeg fatter ikke helt hva som er problemet.. kan jeg ha luftet for dårlig?? kan må dette luftes begge veier.. for å bli bedre??? skjønner lite her akkurat nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har muligens funnet et godt svar på noe av problemene.. den pakningen inni slaveselynderen som stanga sitter i.. er røke.. men seff går det vel ikke ann å få tak i rep sett til disse bilene.. lenge leve audi.-.- noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i slike ting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

122 visninger å ingen som vet noe.. ørk.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm ny slave er montert.. men er like dan.. den tar/slurer når jeg trykker pedalen helt i bunn.. kommer en srapelyd på en måte oxo.. kan ikke fatte dette her.. blir faen meg gal av denne forbanna bilen: bh :.. er det ingen som vet noe om dette???

 

å nå er det orginal lengde på stanga.. ifølge mine bergninger så burde den jo være lenger ettersom svinghjulet er tynnere en orginalt.. men skraper like forbanna.. blir aldri klok på denne bilen.. nå skal sant sies at denne stoppe tingen til selynderen inni her var gåen så selynderen gikk helt ut på den gammle slaven.. den stoppa ikke på topp liksom.. er det noen her som har noe peiling på om jeg eventuelt kanskje må kappe av stanga litt da?

 

å finnes det noen enkel å grei måte å få av disse hettene på uten å ødelegge de isåfal`=?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker ikke som det spiller noen rolle hvor lang pinnen er.. bare når det er de siste 3 cm på pedalen før gulvet så skraper det å clutchen tar igjen..

 

er det ingen som vet noe ting om dette her???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm er jeg unik, ingen her som har eller har hatt dette problemet.. ingen som vet hvorfor dette skjer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. du er virkelig unik ja! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. du er virkelig unik ja! :)

 

ja det ser ikke bedre ut..

blir ihvertfall forbanna når det aldri funker som det skal arg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den presser ikke fjørene på trykkplata for langt inn da? sånn at de butter i selve lamellhjertet til slutt, og da skraper og starter å gripe igjen mellom lamell hjerte og solfjærene på trykkplata. Bare en vill tanke. BTW imponerende monolog;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den presser ikke fjørene på trykkplata for langt inn da? sånn at de butter i selve lamellhjertet til slutt, og da skraper og starter å gripe igjen mellom lamell hjerte og solfjærene på trykkplata. Bare en vill tanke. BTW imponerende monolog;)

 

hehe :) ja må jo skrive noe her..

skulle da tro at det bude være mere en et par mm om å gjøre på pinnen før den gikk i.. men altså skal jo ikke se bort ifra det du sier her.. men syntes det virker merkelig.. har tengt litt på det jeg oxo.. men har prøv med evig mange forskjellige lengder på stanga.. å ender med at jeg må ha en stang som er kortere en slaveselynderen på en måte,.. så jeg bunner slaven før jeg når gulvet med pedalen.. hvis ikke skraper det jo evig å bilen begynner å gå igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.