#1 Skrevet Juni 22, 2010 (endret) Som topic sier så trenger jeg litt vag-com hjelp.. Det som skal gjørest er å få "needle-sweep" på min B8? Noen som vil hjelpe til for noen kroner ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2010 Ingen som har vag-com i ålesund-distriktet som kunne ha hjulpet meg i en liten halltime? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2010 Ingen som har vag-com i ålesund-distriktet som kunne ha hjulpet meg i en liten halltime? 41 48 48 47. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2010 41 48 48 47. Kontakter deg om 2 uker, da er jeg hjemme fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2010 Kontakter deg om 2 uker, da er jeg hjemme fra jobb Greit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...