#1 Skrevet Juni 22, 2010 Hva slags gasswire skal jeg bruke i min S2 med Furans Pure Race innsug og orginalt gasspjeld? Har hørt fra A3? men hva slag? Takker for tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2010 (endret) Kjøp orginal Audi gassvaier, delenr: 893721555R - Denne er lengre enn en orginal s2 gassvaier og er anbefalt av Wagner Tuning for bruk til reverserte innsug. Fåes kjøpt ny hos din lokale forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2010 fikk du montert innsug og ny gasswire? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2010 Bruk orginal Audi gassvaier, delenr: 893721555RFåes kjøpt ny hos din lokale forhandler Er denne lenger enn original s2? Vet flere har kjøpt MTM gassvaier på desse innsugene men den koster jo en god del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2010 Hva stammer denne vaieren fra? takker for tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2010 Er denne lenger enn original s2? Vet flere har kjøpt MTM gassvaier på desse innsugene men den koster jo en god del. Ja, den er lengre enn en orginal s2 gassvaier. Det er denne vaieren Wagner Tuning anbefaler folk å kjøpe til sitt eget reversert innsug, ref dems egen webshop. Har ingen kjennskap til MTM vaieren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2010 Oki da får jeg prøve en sånn;) noen som kan slå opp å finne ut hva slags bil den stammer fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2010 har en sånn på min å den er lang nok i massevis. mulig jeg tar feil men tror den er fra 1.8l audi 80. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2010 Er denne lenger enn original s2? Vesentlig lenger.. for lang synes jeg, så jeg lot denne ligge i hylla og kjører orginal gasswire som er skjøtet jeg, på Wagner IM.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...