Anbefalte innlegg

Lurer på hva som er det råeste gatedekket med tanke på grep ved banekjøring, skal også tåle å blir brukt på bane uten å gå i oppløsning. Er det noe som funker eller er det feks kun toyo 888 som duger ? Råd ønskes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 205/50/15 minste størrelse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 205/50/15 minste størrelse?

 

Ser sånn ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yokohama ADVAN A048 finnes i 195/50-15.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og ser rett på bilen min som står på 4 stk slike nå. ;)

 

Kjøpte mine via AutoGrip.

 

Kumho har kommet med et nytt dekk nå, kalt XS.

 

khumouhp.jpg

 

Visstnok ikke på nivå med R888 og A048 som er ment som banedekk-som-kan-brukes-til-og-fra-banen, men et veldig bra gatedekk-som-også-er-godt-egnet-til-banebruk.

 

Disse finnes fra 205/50-15.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok;) i give up;) Det blir litt samme stil som ad08 det da, som er en kryssning mellom gate og bane dekk, som gså kan brukes til daglig. Veit du priser på det? eventuell liste? tenker 225/40-18

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører Hankook Ventus R-S2 og er meget fornøyd, og det beste er at de er billige også, rundt 4800,- for 4 stk 225/40/18.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes i 225/40-18, ja, men vet ikke hvem som leverer det her til lands. Kan skaffe noen dimensjoner bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quattroco på Lillehammer har tatt inn et parti av Hankook Ventus R-S2, han hadde noen stabler med dekk i diverse dimensjoner sist jeg var innom der. Skulle visstnok være et bra og billig alternativ til Toyo R888...

 

http://www.quattroco.com / 90154525

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.