#1 Skrevet Juni 22, 2010 Blir det noe lokallagsmøte den 1. Juli, eller er alle bortreist/opptatt/gidder ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2010 Blir nok Hove Festivalen i hjembyen på meg Deler av den i alle fall, dårlig med gode band i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2010 eg kommer visst det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2010 2 stk. så langt med andre ord, med mindre jeg er på jobb (vakt neste uke) Ingen andre som kan/vil/gidder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2010 Mulig jeg også kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2010 Jeg er på jobb då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2010 Skal vi bare ta sommerferie, og møtes igjen i september? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2010 Ser sånn ut ja, er bare 3 stk. som har meldt interesse så langt. Jeg kommer med andre ord ikke i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...