#1 Skrevet Juni 22, 2010 Har to stk High line stoler, De er sorte med litt grått, de er hele og pene Selges for 2000/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2010 Legger ut noen bilder av stolene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2010 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2010 Ny pris 1500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2010 Tror du disse passer i en A4 b6? Førersetet mitt er "nedråna" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2010 Du det tør jeg ikke svare på desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2010 Disse står her ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2010 er ikkje til 2 dørs desse vell? (vippe funksjon) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2010 De er no ikke det desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 9, 2010 Får sjekke om det er grått/svart i Golfen, husker ikke helt.. Evt komme opp å titte.. De som sitter i Golfen har nå passert 300 000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 9, 2010 Det er var å gi beskjed det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 17, 2010 Står her ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 28, 2010 Ingen som trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 5, 2010 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 8, 2010 Opp igjen har disse varme som virker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 8, 2010 Ja det har de) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 21, 2011 (endret) Ingen som har trenger nye stoler hele å pene Trenger forøvrig komplett motor/gir lednings nett ecu osv til golf gti AGU motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 7, 2011 Passer disse i 97mod vento? Mvh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 7, 2011 De bolter ikke rett i, men med litt modifikasjon så passer de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 7, 2011 Passer disse i 97mod vento? Mvh. Jeg har slike stoler i min vento.. Se tråden min for å se hvordan jeg har gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 8, 2011 Synd disse er så langt unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 12, 2011 Å opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 24, 2011 Like hele å pene, nå bare med litt ekstra støv på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 8, 2011 Ligger å tar opp plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 30, 2011 Å kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...