#1 Skrevet Februar 9, 2005 Lurer på hvordan jeg får nullstilt serviceindikatoren på en a4, noen som vet? Har prøvd litt forskjellige kombinasjoner med å holde tripknappen osv inne, men har ikke funnet noe som funker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2005 Har lurt litt på dette jeg også.. Når jeg starter bilen står det å blinker In 2 i tripteller ruta... Tips mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2005 Dette kan vel kun gjøres med og gå inn i bilens hjerne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2005 Feil. Det er et skjult triks for å gjøre dette uten VAG.COM e.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2005 Hvis du holder tripknappen inne i noen sekunder,så forsvinner det,men det kommer tilbake neste gang du starter bilden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2005 prøv en av disse måter http://home.online.no/~c-johns2/Tech%20Files/Reset%20Oil%20Counter.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...