#1 Skrevet Februar 10, 2005 En ordentlig gammel video av en svensk S2 med Riger? styling som tydeligvis liker å missbruke driverket sitt. Men han skal jo ha for innsatsen da... http://www.gunstig.no/quattromaniac_s2-94.mpeg (11mb) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2005 det så morro ut.. det må jeg å få til om ikke lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2005 Ja jeg å si at innsatsen var upåklagelig her ass... Flott utvalgt sted å ta pirrisser på da... Biltilsynet's område i Molde ble også brukt til å trene på breisladder og pirrisser både sommer og vinter...helt til de satt opp bom for å bli kvitt byen's "nightraider's".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2005 hohoho den der var steike rå!! noen som har prøvd dette på tørr asfalt? må vel ha litt gamp for å få d til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2005 hohoho den der var steike rå!! noen som har prøvd dette på tørr asfalt? må vel ha litt gamp for å få d til! Har ikke prøvd, ville ikke drivverket så vondt, men har hørt at det går med en standard S4 med 230 hk dersom man kobler inn sperra bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2005 Bilen i seg sjølv er ikkje akkurat noko å skryte av dessverre, men det ser jo ut som effekten er grei..? Har forøvrig hatt denne på hiddenen i nokre år no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2005 etter hva jeg har lest er det kun chip i denne, så det vil jeg nok tro går bra. kommer vel mer ann på teknikk vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...