#1 Skrevet Juni 23, 2010 Mistenker at denne er gåen. Bilen går merkbart dårligere enn før. I følge Autohidden kan denne sjekkes med multimeter. Mellom kontakt 2 og 4 i stikket skal den gi 1,1v ved tomgang og 1,7v ved 2000 o/min. Da jeg målte fikk jeg 0,78v på tomgang og 1,17v på 2000 o/min. Er det noen som har prøvd dette og vet hvilke avvik som evnt tillates, for det stod det ingenting om i Autohidden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2010 La bilen gå på tomgang, å napp ut kontakta til lmm, hvis det høres ut som motoren kveler seg da, er lmm iorden. hvis det ikke skjer noe, er den sansynligvis gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2010 Ville fått den sjekket med vag-com f.eks. Om du har utav første AEB motorene, som er rundt 96-97. så har ikke denne typisk problemer med LMM som andre motorkoder har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2010 Bilen er en 98 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2010 Du kan egentlig sjekke dette enkelt. Ring møller og spør om pris, og om det er pant på din LMM. De som er av de først hvis ikke er plaget med LMM, koster LMM over 3000 kr, og det er ikke pant på de da de ikke bruker og ryke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2010 Fikk tak i ny fra NBS, men med den går ikke bilen på tomgang. Skal prøve med VAG-COM og sjekk den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2010 Uhh, om den heter "electronix" eller noe slikt, så kan du bare sende den tilbake. Alt annet enn Bosch er ikke brukende. NBS selger søppel LMM om dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...