#1 Skrevet Juni 23, 2010 Heisann! Var ut å kjørte en tur istad, og fikk motorsykkel bak meg, så ble det plutselig litt inspirert kjøring.. Var opp i fin hastighet og mye turtall, så slakka jeg av og kjørte rolig litt, å da jeg ga på etter dette så rykket den til flere ganger, hver gang jeg ga på.. så da turte jeg ikke mere, så jeg kjørte rolig, da jeg var nære hjem, så ga jeg på litt for å kjenne om det fortsatt var der, og det var det ikke. Noen som har vært borti dette, tips? Skal kjøre diagnose på den i morgen å se om det er noen feilkoder hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2010 Ingen? jaja, hadde 0 feilkoder hvertfall.. og i dag har jeg ikke hatt noe lugging. mistanke på tennplugger, usikker på om det er kjeramikk eller platinaplugger som står i. så litt på autohidden på jobb og, hva det kunne være, så hei og hopp, mye snæcks det kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2010 coiler.lmm.n75 kan vel være en synder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...