#1 Skrevet Juni 23, 2010 Har diverse deler som kommer fra en Audi S3 99mod 8L. Noe av delene passer også andre biler som har Haldex versjon 1. TT,Golf 4,A3,S3.. Bilder av de delene jeg har no, kan ha noe småtteri igjen som ikke ligger her. Kontakt på PM,98681200 eller her.. Orginal eksos S3 - 500kr / bud DP med kat'er (Flexi er gåen usikker om den leker) - 600kr / bud Orginal eksos TT (180hk) 500kr - / bud Mellom aksling - 800kr / bud H+V Spindel framme - 600kr stk / bud H+V ytre del av bakstilling - 1000kr stk / bud Bakstilling - 500kr / bud Travers framme - 500kr / bud Motor nett, noe brent! si fra om noe er av interesse så blir vi enig på pris. AC rør - 500kr / bud Rør til clutch - 200kr Bjelke bak 400kr / bud Front kasset med alt (litt skadet på toppen men brukendes) 2000kr / bud (kan deles opp) Bærearmer øvre bak H+V - 200kr stk / bud Bærebroer framme H+V - 500kr stk / bud IC'er med rør - 1000kr / bud Stabstag bak - 500kr / bud Diff feste - 200kr / bud Div Plast - 200kr stk / bud Starter - 700kr / bud En tank.. 200kr / bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2010 Jeg kjøper rør til Clutch. Kan være interresert i ledningsnett om det medfølger motorstyring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2010 Jeg kjøper rør til Clutch. Kan være interresert i ledningsnett om det medfølger motorstyring. Den er god! ta resten på PM. Har ECU men den er brent så usikker på stand inni men kan åpne å sjekke i dag. EL nett er som sakt brent så du kan vel bare bruke kontakter å slikt av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2010 Tror du det skal mye modifisering til får å få TT 180hk eksos til å passe på en a3 8P 2.0 TDI QUATTRO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2010 Tror du det skal mye modifisering til får å få TT 180hk eksos til å passe på en a3 8P 2.0 TDI QUATTRO Ingen anelse.. man da ville jeg heller gått for s3 eksosen siden den er større er no bare å se korsen din ser ut no det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2010 Har du bensinpumper til salgs? Lurer på om dette passer til min 01 A3 TsQ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2010 Har du bensinpumper til salgs? Lurer på om dette passer til min 01 A3 TsQ? Ja tank med pumper har jeg! Glømt å skrive det på listen bare Om de passer vil jeg tro ja siden det er omtrent samme bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2010 Trenger de ikke likevel, da feilen var en helt annen. takk likevel :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2010 Opp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2010 Pris på kun katt, uten DP ? har du ikke drivakslene lengre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 20, 2010 Pris på kun katt, uten DP ? har du ikke drivakslene lengre? 500kr for cat'er akslinger tror jeg er solgt ja, en kompis av meg som har de så. Alle du trenger da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 20, 2010 okei, nei, trenger egentlig bare begge venstre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 8, 2010 ting ligger her enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 8, 2010 Er spindlene og bærearmene i alu? Kan du muligens veie de for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2010 Er spindlene og bærearmene i alu? Kan du muligens veie de for meg? De er nok i stål.. kan veie de ja men desverre 2 uker til jeg er hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 17, 2011 Delene på bilder ligger her enda så om man trenger noe så ta kontakt, skal man ha noe som ikke er på bilde så har jeg det ikke DIverse som ikke er avbildet: Akslinger SOLGT! Orginale baklykter, ikke facelift! Bensin tank med pumper Batteri feste Oppdaterer her ettervært som ting blir solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 28, 2011 hei TT eksos er den med katalysator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 28, 2011 hei TT eksos er den med katalysator? den er uten kat. men som du ser på bildet så har jeg kat fra s3 å de er lik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 4, 2011 hei har du noe bensinpume til Audi TT 1.8 T hilsen Matin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 4, 2011 Har ifra S3 ja samme greia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 12, 2011 Hvordan var standen på Ecu'n? Bosch ME7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 13, 2011 Har du ytre delen av bakstillinga høyre side enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 13, 2011 Har du ytre delen av bakstillinga høyre side enda? Ja den ligger å venter på deg enda den.. ECU er kastet pga oppbrent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 27, 2011 Jeg vet jeg er treg, men ikke kast det hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 13, 2012 (endret) Deler fortsatt her! TT eksos ble donert vekk så den har ikke jeg lenger. Har bremse master med tank til S3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...