Hvor kjøper jeg 3M Scotchlok et-eller-annet?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvor kan jeg kjøpe det produktet fra 3M de kaller Scotchlok et-eller-annet, i Oslo? (Se bildet) Nei, jeg vil ikke ha de på Biltema, de sitter dårlig har jeg erfart.

082-105_L.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, nå slipper jeg i hvert fall å ringe/dra rundt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei nei nei nei.............: bråk : Bruk heller en skikkelig loddeskjøt !! Slike strømtjuver er største dritt som er oppfunnet !!! : bråk :

loddeskjøt.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei nei nei nei.............: bråk : Bruk heller en skikkelig loddeskjøt !! Slike strømtjuver er største dritt som er oppfunnet !!! : bråk :

veit du om hvor man kan kjøpe disse pål? jeg var innom wurth å hørte prisen på 50 stk og det kostet den rette sum av 1148 kroner for en boks selv med klubbrabatten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltema har di loddeskjøtene, har brukt di selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordet loddeskjøt, det høres ut som om det innebærer varme av noe slag? Hvordan? Aldri brukt sånne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordet loddeskjøt, det høres ut som om det innebærer varme av noe slag? Hvordan? Aldri brukt sånne.
Går fint å bruke lighter,krever ikke så voldsomt med varme egentlig. Krympestrømpe med lim og lodding i ett,mye bedre enn slike strømtjuver som blir full av irr etter en tid hvis det kommer litt vann på de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint å bruke lighter,krever ikke så voldsomt med varme egentlig. Krympestrømpe med lim og lodding i ett,mye bedre enn slike strømtjuver som blir full av irr etter en tid hvis det kommer litt vann på de.

Den du postet bilde av ser ut til å krev at jeg kutter den ledningen jeg skal inn på i to, for så å skjøte de sammen igjen, sammen med den som trenger strøm. (dårlig setn).

Stemmer det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lodde ledningene sammen og bruk enkel eller to krympestrømper oppå hverandre, Det er det rimeligste og det beste alternativet.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lodd ledningene eller bruk skøytehylser.

Å bruke sånne strømtyver er som å be om dårlig kontakt.

Har måtta fixa brannskader og smelta ledninger som følge de der.

Styr unna!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, fram med skjøteledningen, ser det ut til. Eller finne meg en gassdrevet loddebolt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som flere sier inne her ALDRI strøm tjuv. Kjøp deg loddeskjøter og frem med varmepistol easy thing. Men biltema selger bare disse i et teit sett. Bilextra har disse løst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller rett og slett, kjøp deg et utvalg av krympestrømper på biltema. kjøp godt loddetinn m/fluss og bruk dette :)

bedre enn noe anna :) mulig de loddeskjøtene der er bra. men setter min lit til og gjøre skjøtene selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hylsene med tinn inni er meget fine. Bruker dem mye på jobben. Varmluftpistol på disse gjør susen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.