Spørsmål om lov ang. senkesett

Anbefalte innlegg

Er det lovlig å kjøre med senkefjører kun framme? Dette gjelder da en S4 C4. Bilen min har grei høyde bak, men skulle hatt den mye lavere foran. Finner ingen sett som senker mer foran enn bak, derfor haddde senkefjører kun foran vært en billig løsning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt og greit: Nei, det lar seg ikke godkjenne. Enten originalt på alle hjul eller senk på alle hjul. :) Eibach lager et sett som er 35/30, ellers tror jeg KAW har en del lavere sett som også er mer foran enn bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo kjøpe disse justerbare kitsene da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med de justerbare er at de til C4 er hinsides dyre og at man må sende inn to fjærbein foran til ombygging, så det er en omstendelig prosess.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Det var egentlig det jeg regnet med. Jeg har selvfølgelig mest lyst på justerbart, men akkurat nå er jeg ute etter en "billig" løsning. Hvor får man tak i KAW sine fjører?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay er et greit sted, da det er en tysk produsent.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay er et greit sted, da det er en tysk produsent.. :)

Skal ta en titt der. Fant også ut at Fahrwerke er hjemmesiden deres. Dumt det ikke er noen norske importører av KAW.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.