#1 Skrevet Juni 24, 2010 Jeg har en 2004 A3 hvor kjørecomputeren nå mener at bakluken står åpen på. Bakluken er stengt, og jeg får låst bilen. Dette skjedde for ett par uker siden også men kona hadde bilen, men når jeg kjørte den igjen så alt fint ut. Men idag kom problemet tilbake. Noen gode tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2010 sikkert låsekassa i bakluka:) Sitter microbryter inni den som registrerer om luka er åpen eller igjen, de er svakhet på alle audi omtrent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2010 Noe å gjøre med denne bryteren da? Eller må man bare skifte hele "dritten"? :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2010 Tror ikke man får den løs på den bilen. Så er vel skift av hele låsekassa. Er ikke så ille som det høres ut som:) PS det burde jo feilsøkes på først da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...